czwartek, 2 lipca 2015

moje szczescia

Moje dwa szczęścia, potrafią się cały dzień kłócić a wieczorem ładnie bawić, ale to chyba każde rodzeństwo tak ma. Pamiętam jak z siostrą sie wykłócałam do tego stopnia iż nawet potrafiłyśmy sie pobić one na szczęście aż tak tragicznie się nie kłócą i mam nadzieje że nie będą tego robić w przyszłości. Jeśli czegoś chcą obie to wtedy idealnie sie dogadują zwłaszcza z proszeniem mnie.
I takie sa z nich siostrzyczki, na pewno wskoczyły by za sobą w ogień i chciałabym aby było tak w przyszłości, aby się wspierały i były ważne dla siebie i się kochały całe życie.
Pomalutku tworze im pokoik bardzo kolorowy, maki na ścianie mają namalowane ostatnio udało mi sie stworzyć cotton balls choć muszę jeszcze drugie tyle dorobić, w wakacje zostanie zburzona zabudowa i stworzymy im dwie komody na ubrania a między komodami będzie siedzisko z poduchami na odpoczynek i czytanie . I jeden wielki projekt chciałabym im zrobić na szydełku dywan ale wzoru nie mogę znaleść ....


w trakcie szycia poduszki dla zabaweczek


6 komentarzy:

  1. Wpisz w Googlach dywan ze sznurka i pokażą Ci sie w grafice dywany i wzory. Fajnie mają dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, gdy dzieci są jeszcze małe i człowiek obserwuje, jak się bawią, kłócą, zasypiają... Potem to już wszystko mija i wchodzą w dorosłe życie, zmieniają się. Ciesz się tymi chwilami ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, ja się częściej też kłóciłam z siostrą jak z bratem, z nim zawsze trzymałam sztamę :) Ale z siostrą oj biłyśmy się do krwi, no przesadzam XD ale szybę w drzwiach do pokoju stłukłyśmy XD. Teraz sie z tego śmieje ale wtedy ale ryczałyśmy obie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cotton balls prezentują się świetnie! :) Powodzenia w poszukiwaniu wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam siostrę i dwóch braci, ze starszym kłóciliśmy się dopóki mieszkał w domu..dochodziło nawet do rękoczynów, a teraz chyba najlepiej z nim się dogaduję (najstarsza siostra, to inne pokolenie;)) i jak ktoś mi pomoże, nawet mając odmienne zdanie, to właśnie on:) Moja Zosiula jest sama i pewnie tek pozostanie i może lepiej, bo z jej charakterkiem, lałaby się krew:) Czekam na zdjęcia pokoju, bo zapowiada się interesująco:)

    OdpowiedzUsuń