poniedziałek, 13 października 2014

wycieczka

W sobotę wybrałam się z córami na wycieczkę oczywiście psinka tez musiała być, najpierw pojechałyśmy na wiatraki a potem do ruin klasztoru w Zagórzu, w końcu czasem i mi należy się przerwa od malowania i tworzenia a że pogoda na prawdę była cudna warto było z niej skorzystać. Psiak tak wymęczył się bieganiem iż po drodze powrotnej zasnął i miał wszystko daleko w nosie 
Uwielbiam właśnie taką jesień słoneczną, ciepło i pełną koloru a Bieszczady o tej porze roku są prześliczne ... 
p.s kropki na zdjęciach niestety powstały z paproszków na migawce 




foto by Amelia

foto by Amelia

Amelka


a to zdjecie  a raczej to co zostało na krzakach powieszone to według tłumaczenia ciotki sa to "gacie piratów- flaga piratów" , w drodze powrotnej moje córy zostały uświadomione przez ciocię iż muszą mocno trzymać spodnie bo piraci z krzakó wyskoczą i im je zabiorą na nową flage więc szkraby tak szły trzymając spodnie 









moje psisko wymęczone już 

5 komentarzy:

  1. wspaniała wycieczka, piękne zdjęcia i krajobrazy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wycieczka. Widać, że dzieciaki w świetnych humorach. Mój kot zmęczył się tylko raz, jak pokonywał Chojnik. Był totalnie padnięty jak na kanapowca przystało.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień faktycznie piękna i szkoda niej nie korzystać szczególnie, że takie klimaty niedaleko... A ruiny... mogłabym w nich zamieszkać. Piękne, ulubione przeze mnie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny ale miałyście fantastyczną wycieczkę! i te ruiny ... zazdroszczę, tak mi się chce w góry
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie byłam na takiej wycieczce...a już w tamtych stronach...chyba ze 3 lata..choć to niedaleko..Ale jak tylko mój mały zasmarkany potworek wyzdrowieje i będzie jeszcze tak cudna pogoda, odświeżę wspomnienia...Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń