wtorek, 7 października 2014

chwytaj dzień

Dziekuję Wam za przemiłe komentarze niestety mój internet tak działa ze jest 5 minut i potem kolejne 15 go nie ma, posta pisze na kilka części aby napisać i mam nadzieję że w końcu się uda ..
Dziś żadnej mojej pracy nie pokaże pomału wraca mi się rwa ramienna i muszę trochę tą moją rękę oszczędzać ... 

Dzisiejszy dzień był jednym z cieplejszych rano przywitał mnie cudny wschód słońca a popołudnie było cieplutkie czasem wiał tylko zimnawy wiatr, ale trzeba korzystać z ciepłych dni ... Trzeba wykorzystać każdą sekundę, minutę godzinę, chwilę swojego życia aby nigdy nie powiedzieć  że była ona zmarnowana, trzeba żyć pełnią życia, tworzyć wspomnienia które kiedyś będą opowiadane przy kominku. Każda drobnostka najmniejszy gest powinien być ważny i nie zmarnowany, wszystko co się robi powinno sprawiać satysfakcje, tworzyć uśmiech na ustach nawet takie najprostsze czynności wykonywane z uśmiechem mogą być bardzo przyjemne ...  Właśnie takie chwile sa bardzo ważne a dzisiejszy dzień zaliczam do takich chwil przyjemnych którym towarzyszy uśmiech nie tylko mój ale moich szkrabów ...  Choć wiadomo, że nie wszystkie dni są takie nie wszystkie chwile tworzą uśmiech ale takie smutniejsze dni tez są potrzebne też można z nich korzystać i sprawiać iż dają nam coś w życiu ...







no nie mogłam sie powstrzymac aby wam tego zdjecia nie pokazać ... takie miny czasem Nadia robi a ta powala i do tego udało mi się zrobić zdjecie 



10 komentarzy:

  1. Gorsze dni są nam potrzebne po to by docenić te lepsze. Masz śliczne córeczki. Panny rosną jak na drożdżach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Córki pozują jak prawdziwe modelki :) Pozdrowienia Paulinko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne małe modelki:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie jesienne ludki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam focić dzieciaki, ale nie mogę ich publikować prywatnie. W końcu nie moje własne, a moje własne nie chcą być publikowane i może na szczęście, bo już nie byłby moje. Mam nadzieję, że z tego poplątania coś wynika.
    Dzieciaki masz przecudownie piękne i bogate w szczęście.
    Weź od nich to, że nic nie musisz wykorzystać i możesz zmarnować każdą chwilę, która jest dla Ciebie w tym momencie nieważna. Czuj się jednak szczęśliwa, a wówczas dasz szczęście innym.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczze masz te swoje Pociechy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz te córeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pociechy życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń