wtorek, 9 września 2014

lala i przeprowadzka

Dziś tak na króciutko pokaże Wam laleczke jaką uszyłam oczka troszkę nie wyszły tak jak chciałam bo muszę przyznać że przy malowaniu ich ręka mi się niezle telepała ...

Pomału szykuję sie do wyprowadzki wiec może mnie tu nie być przez dłuższy czas - tak tak to jest ta wiadomość za którą miałyście kciuki trzymać i pomogło i jeszcze jedna ale to dopiero uchylę rąbka tajemnicy jak wyrobie się z przeprowadzką  :D 




a tera zmoje dziecie które uznało ze nie ściągnie piżamki którą upolowałam w SH za 1 zł ...



17 komentarzy:

  1. Lala piękna, a króliczkowa piżamka przesłodka ... to się nazywa okazja!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym nie znała Twoich prac nie uznałabym że to ręczna robota! no aż za idealnie!
    po prostu cudna twarzyczka :)
    a piżamka kapitalna!!! nic dziwnego, że taka reakcja... sama bym krzyczała hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wyprowadzasz się z domu, czy z bloga? Lala jest świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nasal trzymam kciuki, niech będzie tak jak sobie wymarzyłaś ^_~
    Króliczek uroczy
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnego królisia upolowałaś :) Lala przepiękna i oczka mi się podobają ;)
    Trzymam kciuki za sprawną przeprowadzkę i za tą drugą tajemniczą sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :)
    a lala to taka do Ciebie podobna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała lala! Masz ogromny talent! A króliczkowa piżamka to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna laleczka :) A piżamka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że idą zmiany. Gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Ty kupiłaś tą piżamkę króliczka! Jest prze słodziuchna! Lalka też jest boska, i ja tam nie widzę by Ci oczy nie wyszły, są piękne te patrzałki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzęsionki nie widać. Też bym chciała tak namalować.
    To gdzie teraz zamieszkasz? Szkoda mi tych pięknych klimatów.
    Pozdrów ode mnie króliczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super lalka ! Piżamka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna lalka:) i jak słodko Nadia wygląda :)

    OdpowiedzUsuń